دادستان قزوین : با متخلفان تغییر کاربری اراضی با جدیت برخورد می شود و هیچ متخطی از برخورد قاطعانه دستگاه قضا در امان نیست.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 11 June 2020

  تغییر کاربری ها زیر ذره بین دستگاه قضا

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین , قاسمی در شورای پیشگیری از وقوع جرم و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با اشاره به تغییر کاربری اراضی گفت: خیلی از تغییر کاربری ها را افراد غیر بومی انجام می دهند و باید قبل از شروع به ساخت و ساز باید جلوی متخلفین گرفته شود.
وی گفت: ایجاد گشت های مشترک در برخورد با متخلفان نقش موثری در کاهش این تغییر کاربری ها خواهد داشت و هیچ کس, حتی کارکنان دستگاه قضا هم از این برخوردها در امان نیستند. 
در ادامه این نشست حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری نیز اعتیاد را یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی دانست و گفت: باید در قبال کوچکترین کوتاهی در انجام وظایف در قیامت پاسخگو باشیم .
وی تاکید کرد: مسئولان به وظایفشان در برخورد با متخلفان ساخت و ساز در اراضی کشاورزی عمل کنند و منتظر برخورد قضایی نباشند. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد گفت: متاسفانه اعتیاد از سنتی به صنعتی تبدیل شده و سوداگران در این زمینه سود سرشاری به دست می آورند. 
حبیبی اضافه کرد: متاسفانه شاهد کاهش سن اعتیاد و ورود مواد مخدر به مدارس و دانشگاه ها هستیم و اولویت با پیشگیری است . 
وی توصیه کرد: خانواده ها و محیط های آموزشی باید کنترل جدی داشته باشند و دستگاه های فرهنگی نیز در این زمینه بیشتر تلاش کنند . 
در این جلسه مصوب شد با تشکیل کارگروهی وضعیت کارخانه فرنخ مه نخ و نازنخ بررسی و ظرف یک ماه آینده تصمیم گیری نهایی انجام شود. 
منبع : صدا وسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار